субота, 27. фебруар 2010.

ВАНРЕДНА СЕДНИЦА "НАТОШЕВИЋА"

Данас је у клупским просторијама, "Ресторанчићу", одржана ВАНРЕДНА СЕДНИЦА СКУПШТИНЕ ЕД "Др Ђорђе Натошевић". Седници су присуствовали чланови Друштва: Мирко Ранчић, Милутин Тепшић, Никола Живановић, Милутин Мрдак, Данило Секулић, Душан Јањић и Жељко Димовић. Скуп су поздравили и пожелели срећан рад следећи чланови "Натошевића": Славко Бован, Жарко Пинтарић, Аница Милошев и Софија Нецин.
После утврђивања предложеног дневног реда и избора радног Председништва, записничара и оверача записника, уследио је извештај Председника Друштва са ванредне седнице Скупштине ЕСС, одржане прошле недеље у Београду. Уследила је дискусија по осталим тачкама дневног реда, где се причало о пререгистрацији ЕД и изради новог Статута, јавном конкурсу за добијање средстава из буџета града, предстојећој 12. Енигматској колонији у Врњачкој бањи, наградном конкурсу у састављању "Насловних анаграма", питању дисциплине члана Председништва и осталој "текућој проблематици".

35 коментара:

Slavko је рекао...

Tekuću problemaematiku vidimo na stolu.

Жеца је рекао...

Честитке Славку и екипи Кикинде за успех на данашњем снимању квиза.

Жеца је рекао...

Еро добро запажаш. Ово је, наравно, била најзанимљивија тачка дневног реда на данашњем скупу.

Slavko је рекао...

Hvala, dakle nadmašili smo Sombor (a jedan moj drug bi na to dodao ... što nije bilo teško) :)

Жеца је рекао...

ТАКОРЕЋИ ПАМЕТ КЛУБА
"Текућа проблематика"

Анониман је рекао...

TA, MERKATE ĆUP I BOKAL!
A.

Анониман је рекао...

ПАРДОН!
СЛАБО СЕ СНАЛАЗИМ НА ОВОЈ СКАЛАМЕРИЈИ, ТЕК САМ САД СХВАТИЛА ДА МОГУ И ЋИРИЛИЦОМ.
А.

Slavko је рекао...

Anice, ti se sasvim dobro premećeš slova i latinicom i ћирилицом.

Жеца је рекао...

Ускоро почиње треће коло, све остаје исто као раније, осим "официјелног" организатора. Домаћин такмичења за "Насловне анаграме" убудуће ће бити блог Енигмотека.
Да не буде нејасноћа, сви "Натошевићевци" подржавају такмичење и својим учешћем допринеће да се потуку сви рекорди из другог кола. Анаграме ће и у трећем колу сортирати Славко, систем оцењивања ће бити исти, а ускоро ће бити објављене и пропозиције. Једина новина биће "правило" по којем се организатору даје право да дисквалификује учесника који се не понаша у складу са пропозицијама и кодексом понашања.

Анониман је рекао...

BRUKA TATO, PIĆE MLEKA!
"Tekuća problematika"

Zdenko

Slavko је рекао...

Dakle, još pet dana.

Slavko је рекао...

Pardon, četiri i kusur, jer zabava počinje u petak, petog u ponoć i pet sekundi, a u konkurenciji će biti naslovi DO pet riječi.

Slavko је рекао...

Za gornji komentar zasluđio sam pet (pet) jer nisam napravio grešku pri kucanju teksta (što se rijetko dešava)

Slavko је рекао...

Za gornji komentar zasluđio sam pet (pet) jer nisam napravio grešku pri kucanju teksta (što se rijetko dešava)

Slavko је рекао...

itd

Анониман је рекао...

PODNAŠAJTE
"Još pet dana..."

Zdenko

Анониман је рекао...

JEČIŠ: A ONDA TRI
"još četiri dana..."

Zdenko

Slavko је рекао...

Svakodnevno me oraspoložuju ovakvi komentari. Izgleda (gledajući u vrijeme kada se stavljaju komentari) Zdenko nikada ne spava.
čeka početak k'o zapeta puška.
samo se pitam šta je sa našim momčetom Makedončetom...

Анониман је рекао...

VAŠ SAVET NA CENI! RADE DAN I NOĆ!
"Vanredna sednica Natoševića"

Zdenko

Анониман је рекао...

VEĆAŠE VREDNO, A SITNA NADNICA!
"Vanredna sednica Natoševića"

Zdenko

Анониман је рекао...

DA, NAŠ SVET RADI, A NEĆE NI NOVAC!
"Vanredna sednica Natoševića"

Zdenko

Nikola је рекао...

Slavko, hvala na brizi o meni. Tu sam, ne brini, ali imam goste iz inostranstva (ćerka i zet) i .... jasno ti je sve, je li?
Biće me svakako u trećem kolu!

N. Petkovski

Анониман је рекао...

Ja predlaže da se Zdenko odmah proglasti anagramistom trećeg kola i da mi sada pređemo na četvrto !

acuibuLJ

Анониман је рекао...

m

Nikola је рекао...

Citat:

"Ja predlažem da se Zdenko odmah proglasti anagramistom trećeg kola i da mi sada pređemo na četvrto !

acuibuLJ"

A zašto misliš da bi u četvrtom kolu bilo drukčije (što se tiče pobede Zdenka). Onda da predložimo da u sledećem kolu Zdenko bude sudija (dakle da ne učestvuje u takmičenju), kako bi ostali imali šanse za visok plasman, možda i pobedu. (ha-ha-ha). I da ga proglasimo za najboljeg i najobjektivnijeg sudiju i da mu damo doživotni mandat kao sudija!!!

N. Petkovski

Анониман је рекао...

Ili jednostavno da mu zaprijetimo da ne smije raditi tako dobre anagrame!

acibuLJ

Slavko је рекао...

Ili da ga nagovorimo da radi duplo više i duplo bolje nego u drugom, pa da se tako iscrpi u trećem kolu a onda mi dođemo do izražaja u četvrtom :)

Slavko је рекао...

Imamo dosta konstruktivnih ideja...
Samo neka je veselo!

Nikola је рекао...

A Zdenko se, ako čita ovo, zadovoljno smeška iz prikrajka i puni akumulatore za sledeće kolo kroz koji dan (ja sam siguran da je on sebi postavio cilj najmanje 350 anagrama). A da se iscrpi? Ma jok, on je bre mašina! Jedino ako se mašina pokvari, a šta bi se kod Zdenka pokvarilo? Pa on je bre vanzemaljac za ovakve stvari. Ozbiljno vam kažem, zar niste primetili!!!

N. Petkovski

Nikola је рекао...

Кад је могла Аница, што не би могао и ја и ЂИРИЛИЦОМ pa i latinicom. E otkrio сам АМЕРИКУ! чћшђж ЧЋШЂЖ (čćšđž ČŠĐĆŽ). E sad imam и све квачице и нема више фрке око тога. Браво за мене!!!

Н. Петковски

Slavko је рекао...

Uraaaaaaaaa!
šćčžšćčž
šćčžšćčž
šćčžšćčž
šćčžšćčž
šćčžšćčž

Анониман је рекао...

EX, 3HAM & JA !

acibuLJ

Nikola је рекао...

ШЃЖЌ шѓќж ето како може и на македонском!!!!!

Н. Петковски

ero је рекао...

Pošto mi je (opet) skočio pritisak iznad normale, jer imam običaj da pratim više enigmatskih foruma i na njima pročitam svašta (što pametno što budalaštine), ovdje je trebalo da bude moj komentar pisan u afektu, ali ga nema jer bih ga vjerovatno kasnije uklonio (oproban i provjeren recept da druge iznerviraš a sebe poštediš).
Stoga računajte da je ovdje bio moj komentar koji sam kasnije uklonio.

Slavko је рекао...

Još tri dana do početka trećeg kola.
Zadaci za vježbu
DžIM KERI POSTAO DEDA
PUBLIKA IZABRALA NATAŠU BEKVALAC
IZLOŽBA DALIJEVIH GRAFIKA
BANKARSKI PAKETI USLUGA