четвртак, 22. октобар 2009.

МИЛОШ ДАНАС НАЈБРЖИ

Милош Милићевић је данас поранио на трафику, како би предухитрио Славка Бована. Видео човек да са Ером нема шале, па ко вели да засуче рукаве. Ево његових анаграма:
Од наслова из Пресса - "Бутмирски процес" саставио је анаграм КУПИТИ СРБОМРСЦЕ!
Други је такође из истих новина - "Нови удар на пушаче" (о поскупљењу цигарета) - А НЕ ПРИЧАШ О ДУВАНУ!

Стигла пошиљка од Милосава Марјановића.
ВРСНО, АУТО ТИП ЦЕ, ЛЕЖИ КА` ЈУГО
Тополино стиже у Крагујевац ("Новости" 22.10.)

ГОРЕ У ОУН СТАВ МРШАВ ЗА СРБЕ ТАКО ДА ЗБУНИ
Састанак у Бутмиру завршен без договора ("Борба" - електронско издање 22.10.)

А ОД ЊЕГА ТИ НАОПАКО ВРТЕ ЛОВУ, ФУНТЕ
Улагање у фондове опет атрактивно ("Вјесник" - електронско издање 21.10.)

ЧУЈ, ХДЗ ХОЋЕ ЛОВУ, ГРАБИШЕ, НАСТА ПИСКА
Шест ухићених због случаја "Подравка" ("Вјесник" - електронско издање 22.10.)

16 коментара:

Анониман је рекао...

treba da stoji NA a ne ZA
Milićević

Жеца је рекао...

Исправљено

Nikola Živanović је рекао...

Već tri dana uopšte ne nalazim dobre naslove za anagramiranje. I kakvi su to urednici? Kako oni misle da prodaju novine sa naslovima "Struka u epicentru", "Podmazana olovka" i slično?

Ljubica Bilalović је рекао...

Ovo su prvi anagrami moje kćerke DIJANE BILALOVIĆ ( 24 god.), a ja malo kasnim zbog smrtnog slučaja u porodici.

"Preko Portugala do Afrike" - KREPKO DATOG PREFAULIRAO (AVAZ 20.10. )
"Imajte kapsule, redom birajte" - DEPRESIJU KRIJEMO TABLETAMA (AVAZ 20.10.)

Pozdrav Ljubica Bilalović

Ljubica Bilalović је рекао...

"Depresiju krijemo tabletama" - DAJTE MU LEKA, JER I AMO TRPI BES ! ( AVAZ 20.10. )

Ljubica Bilalović

Анониман је рекао...

Jao tesko meni. Zabrljala sam. Samo da Dijana ne navrati ovamo i ne vidi kako joj je majka bila od "pomoci".
Naslov je "Depresiju krijemo tabletama"
a anagram: IMAJTE KAPSULE, REDOM BIRAJTE !
Ljubica SEro.

Анониман је рекао...

Da se zna, onaj moj anagram je autobuski anagram, jer je poslat iz busa koji vozi na relaciji metropola - provincija. Naime, juče sam bio cijeli dan u Beogradu, ali kako sam sebi yadao normu morao sam malo koristiti i onu drugu (treću) mogućnost slanja naslovnih anagrama (SMS).
Koristim priliku da se javno zahvalim kolegi Ljubiši banoviću na pomoći. trebalo je da nađem nekakvu agenciju u Novom Beogradu koja nema adresu već samo orijentire gdje se nalazi, a ja pošto ne znam taj dio metropole, obratim se za pomoć kolegi. Ljubiša je istog momenta angažova sina Nikolu (oslobodio ga je posla koji je momak tog momenta radio) da me odveze na tu lokaciju. Da ne bi Nikole ja bih i sada tražio, tako su zabačeni na kraju svijeta. Ljubiša kaže da je njegov gest prema meni sitnica, ja ja kažem da mi je VELIKU uslugu učinio. dakle, još jednom zahvaljujem Ljibiši i Nikoli. biće prilike da se odužim kolegi (za to, između ostalog, kolege i služe). O popodnevnom druženju Adnana Spahića, Milorada Živanića, Ljubiše jakšića i mene pisaću na forumu enigmatika.forumm. biz pod "Enigmatske anegdote". A sad odoh da premećem naslove, što i vama preporučujem. Ero.
PS. Dobrodošlica Ljubici uz nadu da je onaj slučaj iz dalje porodice.

Анониман је рекао...

Izvinite na slovnim greškama. Mnogo žurim, jer me čeka mnogo posla, a moram da radim i naslovne anagrame! Ero.

Анониман је рекао...

Skrenuta mi je pažnja da je moj naslov koji sam juče poslao iz busa u stvari iz "Nedeljnog telegrafa". Priznajem da nisam novine uzimao u ruke već sam vidio naslov na trafici. Dakle, ako je istina da je to iz "Nedeljnog telegrafa" (a vjerujem onima koji su to zapazili i zahvaljujem im na tome) TAJ ANAGRAM SE AUTOMATSKI DISKVALIFIJUJE jer ne ispunjava uslove konkursa. Ero.

Анониман је рекао...

Nije u 'Burencetu' bio Ljubiša Jakšić (srećom), već Ljubiša Banović (na našu radost)! E, moj Ero - nemoj više da piješ ono američko smeće, vidiš da te hvata! Dobro kuću nađe!
eroS

Анониман је рекао...

Dobro znam kako je meni ime (ni to nisam svaki put 100% siguran. Banovic, naravcno (vidi se iz gornjeg dijela teksta. U pravu si, moracu da predjem na pivo!!!Ero.

Анониман је рекао...

Да пробијем лед:

ЈОЈ, ОПАКИ ТИП ТУРИРА ФУНТЕ! (Тајкуни опет профитирају, Глас, 22.10.2009.)

Софија Нецин

Анониман је рекао...

Poydrav i za Sofiju!!! Ero.

Анониман је рекао...

Pozdrav*

Анониман је рекао...

Danas mi reče moj sugrađanin Zlatan da i on premeće slova iz naslova. Ero.

Анониман је рекао...

Sada je aktuelan novi sport - strpljivo čekanje da se pojave novi naslovni anagrami. Svaki dan novo zadovoljstvo. Čekač.