субота, 4. септембар 2021.

SPONZORI I DARODAVCI

Pomoć u organizaciji ovogodišnje manifestacije pružili su nam:

*Apart hotel "Kopaonik" - obezbedio koktel dobrodošlice, druženje enigmata uz muziku (živa svirka planirana, ali zbog donošenja novih mera nije mogla biti realizovana), najuspešnijem učesniku susreta dodelio nagradu (vikend za 2 osobe), koju je Zoran Radisavljević lepim gestom prepustio bračnom paru Milunović

* Lukovska Banja - omogućeno takmičenje u banket sali hotela "Kopaonik" i dodeljena nagrada za najuspešniju ekipu susreta, vikend za 2 osobe u hotelu "Jelak". Pošto su Milunovići dobili vaučer od Zorana, ovu nagradu dobiće neki drugi par iz "Natoševića"

* MIP "Jovanović" doo - kao i svake godine zlatni sponzor ESS-a obezbedio je pehare, medalje i plakete

* Gazdinstvo "Stević" - obezbedio dve nagrade za najuspešnije rešavače rebusa i omogućio učesnicima susreta kupovinu njegovih domaćih proizvoda po sniženim cenama od 20%

* Enigmatski savez Srbije - obezbedio 3 novčane nagrade od po 2000 rsd za prvake, šolje za drugoplasirane takmičare, priveske i blokčiće za sve učesnike

* Kompanija "Novosti" - obezbedila 12 knjiga za najuspešnije takmičare

* Gordana Jovanović Šarić - svim učesnicima podelila svoju najnoviju knjigu

* Zoran Milošević - odštampao hemijske olovke za sve učesnike SES

* Branislav Nikić - obezbedio 3 knjige za rešavače rebusa u parovima

5 коментара:

Анониман је рекао...

A Bovan nije bio sponzor sa svojom knjigom?

ENIGMOTEKA је рекао...

Možda nekome i jeste. Ja sam je kupio i uredno platio 800 dinara. Nisam se ni nadao da ću je dobiti gratis.

Slavko Bovan је рекао...

Mnogo su se anonimci (ćutolozi) svezali Slavka. Nekoliko komada ovih dana na ovom blogu. Ne bi bilo loše da gledaju svoja posla. Željko, kao što sam ti rekao, u ovom momentu nema više gratis knjiga nikome. Imam ukupno još četiri komada i dok se ne doštampa nova tura (i prvo plati Čvoru) nema knjiga ni gratis, ni badava a ni za 850 koliko su koštale u Srbiji).

ENIGMOTEKA је рекао...

Napisao sam ovo zbog onog koji je verovatno čuo od nekih prisutnih da sam dobio knjigu od tebe, a ne zna da sam je kupio. Da si bio sponzor ja bih to napisao, zato ne razumem komentar ovog anonimca. Bolje da gleda svoja posla. Po kuloarima se svi kurče a kad javno nešto treba reći nema ih nigde.

ENIGMOTEKA је рекао...

Inače knjiga je zanimljiva i sadržajna. Svakako da sam je hteo u kolekciji, pošto sam i ja zastupljen u njoj. Posveta mi se posebno dopala.