среда, 19. март 2014.

JA TARZAN. TI?


Када сазнају да чекају бебу, будући родитељи велики део времена проведу смишљајући јој име. У томе некад претерају, па су матичари, који званично уписују имена деце у општинске књиге, приморани да неке предлоге одбију. Заиста, да ли бисте волели да се зовете Тарзан, Брус Ли и Хамлет? Управо су то нека до имена која су матичари одбили да упишу. 
Милица и Александар су најпопуларнија имена. После Ђоковићевих узастопних победа, најчешће име је било Новак, али сада су га престигла класичнија имена. 
Која имена ви волите?

19 коментара:

N. Petkovski је рекао...

Od blata da je NIKOLA da je :):):):):)

a onda naravno: LJILJANA, KATERINA, SVETLANA ...

(a meni najdraže BILJANA)

ENIGMOTEKA је рекао...

najpopularnija imena

ENIGMOTEKA је рекао...

Da su korisna pitanja i odgovori evo dokaza.
Miroslav je i mene "naučio" kako se boldira i ubacuje link.
Ovakvi saveti su uvek dobrodošli!

ENIGMOTEKA је рекао...

Srpska lična imena

N. Petkovski је рекао...

Ako misliš na imena koja sam ja naveo, zeznuo si se. Ona su [b]TAKOĐE [u]MAKEDONSKA[/u] PRAVOSLAVNA IMENA![/b]

Анониман је рекао...

proba:

[b]PROBA[/B]
[i]PROBA[/i]
[u]PROBA[/u]

N. Petkovski је рекао...

Proba nije uspela. Ranije sam znao da to uradim, ali sam zaboravio pa mi ne uspava. Ajde neka Miroslav objasni kako se boldiraju slova.

ENIGMOTEKA је рекао...

Nisam ništa mislio vezano za imena koja si ti naveo :)
Dopadaju mi se!

ENIGMOTEKA је рекао...

Evo njegovog upustva:

Dakle, pre teksta koji boldirate otkucate malo slovo "b" i ogradite ga baš onakvim strelicama kakve su prikazane, a na kraju teksta koji boldirate stavljate "/b" i opet to ogradite onim strelicama (te strelice su na tastaturi dole desno ENTER zarez ili ENTER tačka). Ako želite italik onda upisujete "i" umesto "b". Pre no što pritisnete dugme "Objavi moj komentar", za svaki slučaj pritisnite "Pregledaj", pa ako je sve OK pritisnite narandžasto dugme "Objavi moj komentar".

N. Petkovski је рекао...

Jeste, sad sam se setio. Treba strelice < i >, a ja sam stavljao zagrade [ i ]. Dakle : proba

Анониман је рекао...

Dobro je dok Miroslav daje besplatne savete

Miroslav Cvetković је рекао...

Ko kaže da su besplatni - sve sam vas popisao i uskoro stiže račun :)

N. Petkovski је рекао...

Nema problema ... Samo kaži u kojim valutama - mongolski tugrik, kostarikanski kolon, svazilendski lilangeni, nigerijska naira ili albanski lek. Samo nemoj da tražiš dirhane iz Ujedinjenih Arapskih Emirata jer imam samo 4 filsa (1 dirhan = 100 filsa).

N. Petkovski је рекао...

Udvostručujem sumu ako me naučiš kako da obojim slova. Evo, Žeca piše plavo.

ENIGMOTEKA је рекао...

Nemoj Nikola ništa više da pitaš...na moju adresu već stigao račun sa "ozbiljnim" iznosom :)

Анониман је рекао...

Pažljivo sa ponudama. Ako bude primamljiva, stiže recept i za šarena slova. A mogu i da se sijaju.
Nišlije znaju svašta:)
Saša

Miroslav Cvetković је рекао...

Nikola, da bi "poplaveo" moraš otvoriti profil na "Blogeru"!

Miroslav Cvetković је рекао...

Za šarena slova, ipak, pitajte Sašu - mlađi je. Ja odavno ne ŠARAM!

Анониман је рекао...

Mladji, ali, ništa od toga.:)
Za tehniku i računare, savete možemo da dobijemo od tebe.
Rado podelim ono što znam, ali, ovde sam (kao što znaš) dosta "tanak".
Saša