субота, 31. октобар 2009.

УСКОРО ПАР ИЗНЕНАЂЕЊА

Данас у друштвеним просторијама "Натошевића" одржан састанак председништва у ужем саставу. Анализирано учешће на 9.СЕС у Вршцу и договорен план рада Друштва у наредном периоду. На следећем скупу у новембру где ће бити више учесника треба да се договори коначна верзија школског листа, потенцијалног учешћа на Домијади, место одржавања следеће енигмоколоније и још понешто.

Пошто синоћ нисам стигао да допуним листу послатих анаграма, данас крећем са јучерашњим радовима.
Никола Пешић
"Нишке народне", 29.10.
"У очекивању пандемије"
ОПА, МУЧЕЊЕ ЈЕ НА ВИДИКУ!

Зденко Цапан из Карловца се јуче укључио у конкурс.
"Блиц", 30.10.
"Цена руског кредита још непозната"
ДУГ! НО, ЗАТО СТРАНЦИ КРОЈЕ НАШЕ КАПЕ!

Мирко Ранчић се коначно пробудио и то веома успешно.
"Новости", 30.10.
"Цане није у Будви"
БУНЦАЈУ И НЕВИДЕ!
"Тапије могу и на рате"
А АГЕНТИ ПРЕОТИМАЈУ!

Данас је највреднији био Милош па с њим почињем евиденцију данашњих остварења.
"Политика", 31.10.
"Први талас новог грипа"
ТА, ВРЛО СИ ПРГАВ И ПОГАН!

После њега зна се ко следи Еро.
"Политика", 31.10.
"Ирански нуклеарни покер са Западом"
КРЕИРАН ОПАКИ СКАНДАЛ И НЕСПОРАЗУМ
"Икеа" инвестира у "Симпо"
А САМИ КУПИТЕ СИРОВИНЕ!

23 коментара:

ero је рекао...

Hoćemo li se prijatno iznenaditi?
Da jedan član predsedništva ne zove u svatove?
E, to bi baš bilo iznenađenje!!

ero је рекао...

Svojim komentarima doprinesite da ne vlada zatišje (kako je današnji dan okarakterisao neimenovani anonimni posmatrač)

Анониман је рекао...

Zanima me dokle je došla Š(ero)lkova istraga glede identifikacije misterioznog "takmičara". Nije valjda odustao, ne liči mi to na njega!

ero је рекао...

Nisam odustao, a, sad sam se uljucio u pretragu i satelitskih snimaka. Gledam zapadnije od Drine!!!

Анониман је рекао...

E, pa široko je to područje, moj Šerloče!
?!?

ero је рекао...

Za sada neću ići dalje od Sarajeva! Ako tu ne otkrijem ništa, moraću na polayne položaje.

Анониман је рекао...

Ma za tobom plače Skotland Jard!
?!?

ero је рекао...

Pošalji mi mail (imaš me u svom adresaru)

Анониман је рекао...

Nažalost, nemam.
?!?

ero је рекао...

Trebalo bi da imaš
moje imeiprezime (zajedno)pa ono slovo a koga zovu i majmunče, pa yuhu pa tačka, kobalt sa tačkom i na kraju velika britanija

Анониман је рекао...

Sve sam napravio kako si mi napisao ali mi se javio neki dr. Votson!
?!?

ero је рекао...

Sviđa mi se tvoja duhovitost. treba je iskoristiti pametno (npr. za pravljenje naslovnih anagrama)

Анониман је рекао...

Pa ja to činim svaki dan!
?!?

ero је рекао...

Nisam primijetio!!!
Mora da se ne uklapaju u pravila o postupanju sa naslovnim anagramima. Sl. list br.17-2009

Анониман је рекао...

"Фокус", БиХ доживјела нови пораз
ХЕЈ БА, ПРОИЗВОДНИ ЛАЖОВИ!
Милићевић

ero је рекао...

PROIZVODI LAŽNIH BOJEVA (?)

Анониман је рекао...

"Вјесник" Зг
Бански Двори - промјена у влади
СРБИМА ДОДАН ПЛИЈЕН И ВУКОВАР!
Милићевић

Анониман је рекао...

"Вјесник", Зг
Поланчец дао оставку
ЛУД ЧОВЕК, ОПАСАН ОТАЦ!
Милићевић

Жеца је рекао...

"Правда", 31.10.
"Гола Јована" (учесница великог брата)
ЈАЛОВО НАГА!

Жеца је рекао...

"Правда", 31.10.
"За одстрел" (списак личности који би се могли наћи на удару државе)
ДА, ЗРЕЛОСТ!

ero је рекао...

Gola Jovana
A NAGOJ LOVA!

Анониман је рекао...

Гола Јована
ОЛАЈА ГОВНА!
Милићевић

Ljubica Bilalović је рекао...

avaz 31.10.09.

CAKA LINIJAŠA - NEGIRANJE ! - "Šikaniranje genijalaca"