недеља, 25. март 2018.

MOJ ALBUM (17)


Venecija, april 2011.

4 коментара:

N. Petkovski је рекао...

Gornja slika - Kanal Grande
Donja slika - Pjaca di San Marko, pre dulazom u crkvu San Marko, desno se vidi deo Duždeve palate

Žeca је рекао...

Sve znaš ;)

N. Petkovski је рекао...

Pa bio sam upravo na istom mestu gde ti stojiš, čak sam i ja tako mahao rukama :):):).
Ovu pjacu uokviruju Prokuracija vekia i Prokuracija nuova, tu je levo i onaj sat gde se čekićima odbrojavaju sati, tu je i zvonik Kampanile, malo desno je Duždeva palata i iza nje Ponte dei sospiri (Most izdisaja, tako su ga nazvali kad su iza Duždeve palate odvodili zatvorenike nakon presuda i odatle su viđali more za poslednji put i izdisali). Kad si se ti slikao bila je suša, ali u određenim periodima godine ova Pjaca di San Marko zna biti poplavljena i po pola metra.

Žeca је рекао...

Sve znaš Nikola ;)
Venecija je prelepa, kao i cela Italija.
Do sad sam pored nje obišao Trst, Veronu, Padovu, Lido di Jesolo, Rimini, Rim, Tivoli, Vatikan, Pizu, Napulj, Firencu, Milano i Đenovu.