среда, 5. фебруар 2014.

RADOVI KOLEGA (81)


8 коментара:

N. Petkovski је рекао...

TOMPSON
EPOLETA
DELAVER
AKINEZA
BITI RAD
OCENITI
RALJANIN

ENIGMOTEKA је рекао...

Mile jel rešenje ispravno?
Da potapšemo makedonskog?

N. Petkovski је рекао...

Zar uopšte možeš da posumnjaš?

Миле Јанковић је рекао...

Ispravno je, nije teška ukrštenica.

Анониман је рекао...

Ma zaustavite malo tog Petkovskog. On navija sat da ustane i prvi resi zadatke na blogu. Znamo da ona zna..Neka pusti malo vremena i za mla]e resavace, barem do deset sati.
Nista tendeciozno. Nesmem da se potpisem, da me ne bi napadali..

denis је рекао...

Ne kaze se Raljanin, vec Raljcanin

N. Petkovski је рекао...

Odgovor Anonimusu:
Prijatelju, od Nove godine, pa naovamo javio sam se 19 puta kao rešavač zadataka objavljenih na blogu. Doduše otvarao sam blog i više od 30 puta, ali su neki zadaci već bili rešeni. Rešavao sam ono što nije bilo rešeno. Ali ako malo pažljivije i pismenije pogledaš satnice mog javljanja videćeš sledeće što će te potući do nogu: javljao sam se u 17,13 13,13 14,09 23,19 16,00 22,08 16,45 21,50 20,40 22,32 19,13 19,02 12,57 20,06 16,50 21,56 14,48 12,56 20,13 sati. Dakle NIKAD PRE PODNEVA!!! Ja sam penzioner, ležem uvek oko 2,00 iza ponoći i spavam do 10,00-11,00 pre podneva. Nikad ne navijam sat jer mi ne treba, jer nemam obaveza da ustanem ranije - nemam ni zašto, lepo se naspavam, pa nakon jutarnje toalete i doručka, šetnje do obližnje pijace i natrag, uključim kompjuter i čitam šta ima po blogovima i rešavam ono što nije rešeno. Tražiš slobodu do 10 sati - pa imaš je burazeru svaki dan, čak i do podneva, a na raspolaganju ti je i čitav dan. Niko ti ne brani da rešavaš paralelno samnom. Drugo je pitanje da li umeš da rešiš nešto, čim te nema među onima što uspeju da reše pre mene. Ni ovo moje nije ništa tendenciozno, a mogao si slobodno da se potpišeš, nisam ti se naljutio, naprotiv - nasmejao sam se. Samo sam ti odgovorio jer si napisao neistine u vezi sata i satnica. Kao što vidiš i ovo sam napisao u 12,56 sati

Анониман је рекао...

Hvala na odgovoru, ipak si ti dobar covek. Istina, ko je meni kriv sto ne znam da resavam rebuse.
Pozdrav..