среда, 20. април 2011.

ODABIR "NASLOVNJAKA"

Drage kolege, vreme je da odaberemo naslovne anagrame prvog kola i pripremimo se za drugo kolo (koje će početi uskoro).
Potrebno je da od anagrama sa spiska koji Vam je prosleđen odaberete najbolje koji će ići u konkurenciju.
Najviše 20, ali je poželjno da bude manje. Sugerišemo da to bude odabir STVARNO najboljih koji imaju REALNU šansu da uđu u najuži izbor. Što bude manji broj anagrama u drugom krugu žiriranja, svima će biti lakše. Naravno, autori koji imaju 20odličnih anagrama, prijaviće 20!

10 коментара:

ENIGMOTEKA је рекао...

Uskoro raspis drugog kola Memorijala Milana Milina.

Redakcija је рекао...

Radovi su u međuvremenu stigli od sledećih kolega:

Gojko Mandić
Dragan Vučičević
Marko Smolčić
Stjepan Orešić
Zdravko Žarković
Jovan Vuković
Nedjeljko Nedić
Ljubiša Jakšić

ero је рекао...

Biće ovo veoooooma interesantan spisak učesnika.
N
e sumnjam da su i rebusi i anagrami isto tako interesantni.

Već danas-sutra očekujem nadopunjavanje spiska

Анониман је рекао...

Nije da se hvalim, ali ova na slici pljunuta ja!

acibuLJ

Анониман је рекао...

Ne odgovara istini!

Анониман је рекао...

Dokaz je u: "Bila sam planinka OI „Sava Kovačević“ od 1971. do 1975. godine, međutim, sada, zahvaljujući svima vama ..."

ZNAO SAM DAQ SAM BIO U PRAVU!!!

Анониман је рекао...

da li je anonimni kolega u slobodno vrijeme detektiv? :)

acinuLJ

Mesud је рекао...

Svima koji ovih dana slave želim ugodan vikend i sve najbolje!

Анониман је рекао...

Veoma dobro ide ovo prikupljanje odabranih anagrama.
Još čekam samo dva kompleta.
Uskoro (za dan-dva) stiže lista anagrama za odabir, odnosno počeće druga faza žiriranja.

ero је рекао...

Shvatili ste da sam gornji anonimac ja (greška u koracima), ali da to i potvrdim.